Cepten Mobile sex hikayeleri ve sex itirafları

Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

DUL ANNEMİ BAŞKASI SİKECEĞİNE BEN SİKİYORUM

ÜVEY BABAM KIZLIĞIMI PATLATTI

UYURKEN ABİM BÜYÜK YARRAĞINI GÖTÜME SOKTU

Kategori Gay Porno Hikayeleri (80)

Pasif ve Gaylerin erkek erkeğe yaptıkları sikişlerini sayfamız üzerinde "GAY PORNO SEX HİKAYELER" kategorimizde anlatıyorlar.

gay sex porno hikayeleri

 

Eniştem Gay Olduğum İçin Sikti Beni

Merhaba pasif / Aktif sex hikayesi seven SERT AZGIN beyler, 19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanın karşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz […]

11570 toplam görüntüleme, 0 bugün

gay porno sex

 

İlk Defa Götümden Verdim

Merhaba Gay Sex Hikayeleri seven arkadaşlar Ben Alper. Afyonda yaşıyorum. 17 yaşındayım. Bir gün internet kafeye gittim. Üst katta 3 masa var zaten. Sadece 1 […]

13162 toplam görüntüleme, 4 bugün

gay sex

 

Face’den Msj Atan Gay’i Fena Siktim

Ben arda 22 yasindayim. Face de gay sex hikayeleri sayfalarında takilirken bir mesaj aldim. iste yerim var falan. tamam dedim. yasini sordum 30 dedi.normalde bana […]

4675 toplam görüntüleme, 0 bugün

Gay sex sikiş porno hikayeleri

 

Hamamda 3 Erkeke Kendimi Siktirdim

                       En özel ve ilginç pasif gay gençlerin başlarından geçtiği veya hala yaşadıkları erkek erkeğe […]

12523 toplam görüntüleme, 4 bugün

gay sex hikaeleri

 

Ev Arkadaşıma Kendimi Siktirdim

                           Türkiye’de ki en çok ziyaret edilen sex hikayeleri arasında ki en özel […]

10841 toplam görüntüleme, 1 bugün

 

Gay Olduğumun Farkına Vardım

Bu tür gay hikâyeleri ne yazmayı ne de okumayı sevmesem de, ama başımdan geçen şeyi tek kelimesini bile değiştirmeden yazacak olmam çok ilgi çekici geldiğinden […]

6048 toplam görüntüleme, 1 bugün

 

Su Tesisatçısı ile Sex İtirafım

EVE GELEN SU TESİSATÇISI İLE SİKİŞ İTİRAFIM   Herkese merhabalar. İçimdeki orospunun açığa çıktığı bu hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Ben evli bir kadınım ama kocamın […]

7182 toplam görüntüleme, 1 bugün

 

Bakire Üniversiteli Kız ile

  Tertemiz üniversiteli bakire, Selam sizlere yaşanmış bir hikâyeyi anlatmak istiyorum. Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. […]

2015 toplam görüntüleme, 0 bugün

 

Zengin Patronum Karımı Sikiyor

PATRONUM KARIMI SİKİYOR ÇOK KEYİFLİ Kаrıѕıylа birliktе, çоcuklаrını büyütüр еvlеndirmiş, büyükçе bir Villа’dа yаşаyаn, 55 yаşlаrındаki çiftin еvdеki işlеrini yарıyоrduk. Bеn tаmirаt vе bаhçе işlеriylе […]

7194 toplam görüntüleme, 3 bugün

 

16 Yaşında ki Amca Kızını Götünden Siktim

16 Yaşında ki Amca Kızını Götünden Siktim Amcamın kızını domaltıp siktim, 20 yaşındayım ismim ramazan, oldukça yakışıklı ve çekici bir erkeğim haliyle kadınlarla olan sabıkam […]

6597 toplam görüntüleme, 1 bugün

 

Türbanlı Kızı Götünden Siktim Resimli Hikayem

Türbanlı Kızı Götünden Siktim Resimli Hikayem   Türbanlı kıza arkadan dayadım, Selam arkadaşlar ben Fikret, 28 yaşındayım. Evliyim 1 çocuk babasıyım. İşlettiğim bir restorantım var. […]

5635 toplam görüntüleme, 1 bugün

 

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem Merhaba ismini vermek istemeyen bir hikaye severim arkadaşlar, henüz 20 yaşında kendince atletik vücutlu ve yakışıklı denecek birisiyim. Benim teyzemin […]

1677 toplam görüntüleme, 4 bugün

 

Kocamın Yakışıklı Yiğeni ile Sex Hikayem

    KOCAMIN YİĞENİ ÇOK YAKIŞIKLIYDI SEX HİKAYEM GERÇEK   Selama arkadaşlar. Adım Sema anlatacağım hikayem kocamın yeğeni Enes ile aramda yaşandı. Enes gerçekten atletik […]

3307 toplam görüntüleme, 2 bugün

 

Damadımın Annesini Siktim

DAMADIM KIZIMI SİKİYOR BENDE DAMADIMIN ANNESİNİ   Selam seks hikayesi severler. Adım Osman 42 yaşında evli bir beyim. Kızım geçen yıl evlendi. Zaten bu sex […]

5266 toplam görüntüleme, 0 bugün

 

Abim Gizlice Ablamı Götünden Sikiyor Gördüm

Abim Gizlice Ablamı Götünden Sikiyor Gördüm   Selam Sexİtiraflari.Org arkadaşlar. Anlatacağım hikayem benimle ilgili değil ama yine de sizlerle paylaşmak istiyorum. Abimle ve ablamla yaşanan […]

9339 toplam görüntüleme, 3 bugün

Sayfa 1 / 61 2 3 6

Mobile Sex Porno Hikayeler

  • Hamile Teyzem İle Anal Sex Hikayemiz

    tarafından on Nisan 20, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba ensest sex hikayeleri seven arkadaşlar, Benim Adım Baran 22 Yaşında Esmer Bakımlı Bir Erkeğim Spor İle Uğraşmaktayım Kendime Bakan Bir Erkeğim Ailem İle Birlikte Kalıyorum Okuduğum İçin Ben Tasarım Okuyorum Severek Okumaktayım Zaten Teyzem Sinem Oda 30 Yaşların Olgun Seksi Ve Bakımlı Kadın Teyzem Çoğu Erkeğin Hayal Ettiği Kadın Tarzıdır Ben Öyle Düşünmekteyim Eniştem […]

  • türbanlı seks hikayeleri

    Esra Ablam ile Sex Hikayem

    tarafından on Nisan 16, 2017 - 0 Yorum

    Aile içerisinde yaşanan en güzel sex hikayelerini sizlerde sayfamıza gönderebilir ve yüz binlerce insanın okumasına vesile olabilirsiniz.   Selam arkadaşlar size geçtğimiz kurban bayramında yaşadığım zevkli bir anımı anlatacağım. Ben 20 yaşıda biriyim. Bayramda büyük baş kurban kestiğimiz için pay dağıtmıda çok olmuştu ve payları ben dağıtmıya başlamıştım. Herkese sırayla pay dağıtıktan sonra bir akrabanın […]

  • Yengemi Uyurken Siktim Güzeldi

    tarafından on Nisan 16, 2017 - 0 Yorum

    Merhabalar sex hikayesi okuru gizemli arkadaşlar. Ben Hatay’dan Turgay. 21 yaşındayım. Bugün sizlere dayımın karısıyla yaşadığımız zevk dolu saatleri anlatacağım. Ben dayımla iyi anlaşırım ve sürekli onlarda kalırım. Yengem Zeynep de benimle çok ilgilenir. Henüz 33 yaşında. Esmer ve oldukça güzel bir kadın. Fiziği de gayet güzel ve çok uzun boylu olmasa da iri göğüsleri […]

  • dul bayan sex hikayeleri

    Aile İçinde Grub Sex Yaptık

    tarafından on Nisan 8, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba sex hikayeleri okuru arkadaşlar, şuanda cep telefonumdan sizlere mesaj yazıyorum Öncelikle hayallerimi süsleyen biricik yengem Burcu ve Kız kuzenim Yağmura hayallerimdeki seksi bana yaşattıkları için çok teşekkür ederim Ben İzmir de Yaşıyorum İsmim ensest seks hikayeleri Umut yaşım ise 24 Ben her süre kendimi tatmin ederken yengemi ve kızını düşünürüm gerçekten de kuzenimin poposu […]

  • kuzenle sex

    Tezkere Sonrası Yengemi Siktim

    tarafından on Mart 25, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba sex itirafları severi gizemli arkadaşlar bu anlatacağım olay tamamen gerçektir… Benim Adim Selim Ankara da yaşıyorum 25 yaşındayım ve galericiyim.. 25 senedir ankarada yaşıyorum aslen Yozgatlıyım… Bundan 1 sene önce annem ile beraber hasta olan dedemin yanına Yozgat bağlı köyümüze gittik benim o arala askerden yeni gelmem babaminda bana izin vermesi ile annemle daha […]

  • dul bayan sex hikayeleri

    Dul Kız Kardeşimin Kocası Oldum

    tarafından on Mart 18, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba seks hikayeleri okuyucuları, sizlere ablamla aramızda geçen ensest sex hikayesi paylaşmak istiyorum. Öncelikle izninizle kendimi tanıtarak başlayayım olayları anlatmaya. Benim İsmim Ertuğrul ve lahza itibariyle 36 yaşındayım. Benim güzeller güzeli ve yaşına göre fazla kör fazla canlı duran seksi bir ablam var. Seks abidesi, sikiş meraklısı ablam da 39 yaşında kör dediğim benzeri kesinlikle […]

  • olgun dul bayan sex hikayeleri

    Denizlide Dul Komşumu Evinde Siktim

    tarafından on Mart 14, 2017 - 0 Yorum

    Sizler için ücretsiz bir şekilde sunduğumuz sayfamızda ki sex hikayeleri arasında genel olarak olgun ve dul bayanların yarrağa olan özlemini gidermek için onlarla ilişkiye giren sayfamızı ziyaret eden ASLAN gibi genç deli kanlı ziyaretçilerimiz de sürekli olarak burada yaşanan hikayeleri okurken, başlarından geçen güzel bir sex hikayeleriniz var ise eğer bizlere mail yolu ile gönderebilirsiniz […]

  • tecavüz sex porno video

    Ormanda Karımı 3 Adam Sikti

    tarafından on Mart 11, 2017 - 0 Yorum

    Selam arkadaşlar ben Can. Karım Ela ile 10 yıllık evliyiz. Benim karım gerçekten çok seksidir ve dikkat çekici kıyafetler giymeyi çok sever. Zaten bu tecavüz sex hikayede başımıza gelenler de onun bu sevdası yüzünden oldu. Onunla o gün alışverişe çıkmıştık. Tabi her zamanki gibi çok seksiydi ve gören herkes ona bakıyordu. Neyse alışveriş yaparken karımın […]

  • anne oğul amatör porno sex

    Annemi Sikerken Zevkten İnlettim

    tarafından on Şubat 19, 2017 - 0 Yorum

    Merhabalar aile içi ensest sex hikayeler okuru arkadaşlari Annem ve benim aramda geçen ensest porno hikayemi anlatmak istiyorum sizlere, ben Burak *26* yaşında genç * erkeğim. Üniversite öğrencisiyim ve Ankara’da oturuyorum. Sizlerle paylaşmak istediğim çok özel * hikayem var. Ben renkli gözlü vücutlu * erkek olduğumdan her zaman öz güvenimi yüksek tutmuş ve kendimi beğenmişimdir. […]

  • baba üvey kız sex

    Üvey Kızımın Güzel Götü Aklımı Aldı

    tarafından on Şubat 2, 2017 - 0 Yorum

    Selamlar Aile içi ensest sex itirafı seven dostlar,  benim adım Çınar dul bir kadınla evlemiştim ve evliliğim iyi gidiyordu bu hikayemde sizlere 18 yaşındaki üvey kızımla yaşadığım tatlı seks hikayelerimden birini anlatacağım öncelikle kendimden biraz bahsetmek istiyorum. İlk bilmeniz gereken şey ben ve üvey kızımın nasıl insanlar olduğu sanırım ben işinde gücünde bir adamım açıkçası […]

  • abi ardeş seks ensest

    Abim Amımı Sikerek Yırttı

    tarafından on Şubat 2, 2017 - 1 Yorum

    ABİ KIZ KARDEŞ SEX HİKAYESİ   Merhaba ensest hikayeler okurları. İsmim Eda. 20 yaşında ince belli ve gayet çekici bir bayanım. Sizlere Abim ile yaşadığım ilk seks hikayemi anlatmak istiyorum. Abim benden 2 yaş büyük ismi Coşkun. Kendine çok iyi bakan evde sürekli spor yapan ve kaslı bir erkek. Onu egzersiz ve ağırlık kaldırıp indirirken seyretmek […]

  • türbanlı porno sikiş sex

    Teyzem Banyo Yaparken İçeri Girdim

    tarafından on Ocak 23, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba Aile içi sex hikaye severi arkadaşlar ben emre 27 yaşında bir delikanlıyım benim 40 yaşında bir Teyzem var çok güzel bakımlı at gibi diye tabir etmek gerekirse bu onun için uygun bir kelime olur hele o göğüsleri çok hoşuma gidiyordu arada sırada önümde eğildiğinde penyesinin altından göğüslerini görür yarrağım dikilir hemen tuvalete gider 31 […]

  • yengemle sex itirafı

    Arkadaşım Karımı Sikti İzledim Bende

    tarafından on Ocak 23, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba sex hikayeleri severi arkadaşlar, Bundan iki ay önce sevimin annesi aniden hastalanınca sevim sivas\’a gitmek zorunda kaldı. Yaklaşık 15 gün geçmişti galiba ben eşim melteme ya bu adam kaç gündür yalnız bir gün yemeğe çağıralım dediğimde oda iyi sen bilirsin dedi. Bende mehmet\’e o gün akşam bize yemeğe gelmesini söyledim. Tamam gelirim dedi. Akşam […]

  • teyze seks itirafı

    Azgın Teyzem Güzel Sakso Çekiyor

    tarafından on Ocak 21, 2017 - 0 Yorum

    Merhaba Sex Hikayeleri okuru ve severi arkadaşlar, sizlere anlatacağım itirafım tamamen gerçektir ve başımdan geçen bir olaydır… Herşey birkaç ay önce başladı. Sıkılmış ve nete dalmıştım. Oradan buradan derken seks hikayeleri içeren bir site geldi önüme. Okuduklarıma inanamadım. Anasını, bacısını sikenden, komşusunu, halasını sikene kadar herkes beni etkilemişti. Ben hayatımda hiç seks deneyimi olmayan biri […]